Haparanda

2010-08-22, 14:14:32 / Kategori: Allmänt

Var o festade i Fredags, tyvär alldeles för länge så Lördagen blev det att sova hela dagen typ.
Men nä nu bestämde jag mig för att jag har festat färdigt för ett bra tag!

Ska istället vara nykter o göra roligare saker, nog för att vi haft kul på senaste ute men ändååå :)
sitter hemma hos Janis föräldrar o lilla Chico ligger här brevid.
Jag har ju en intervju i Stockholm men får se om jag far dit! har massa annat o göra.

Men vi får se, eventuellt kanske jag måste flytta den framåt.
Det blir iallafall o stanna i Haparanda nån dag till.


sussii

Jo Chico och Hugo borde träffa varandra :) Hur länge ska du vara kvar i happis? om vi tar en promenad imorgon? ;)



2010-08-22, 16:48:25 URL: http://sussisanna.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?