Hej allabarn.

2010-08-18, 12:44:43 / Kategori: Allmänt
Har fortfarande träningsvärk i mina ben efter body step..
det är seriöst så sjukt jävla bra träning,
väldigt tuff men man mår väldigt bra efteråt när man känner att man tränat hårt.
Vi steppar hela tiden upp och ner på en bräda, sedan kör man armhävningar o magövningar.
Skit nice.

Jag är inte världens bästa på att sluta äta dåliga saker, men jag försöker iallafall.
Vill ju leva ett hälsosamt liv :-)
har t.ex i morse ätit gröt med blåbär o hallon!
Ska alldeles snart köra Pernilla till piercing affären och sedan ska
 jag åka mot Björkskatan & ta en powerwalk med Madelene och våra vovvar.

Jag försöker att promenera varje dag och har faktiskt gjort det bra, minst 2 gånger.
Men det blir kanske inte alltid en powerwalk, inte så lätt med en hund.
Jag har bestämt att jag ska börja träna Chico Freestyle och sen ska jag börja aerobic, he's gonna be a fit dog.
Men såklart måste jag se att han trivs med det också, man ska aldrig tvinga sin hund att göra något den inte vill.

Jag är väldigt 100 % säker nu att jag vill lämna Norrland, har varit lite sådär att jag inte tänkt så mycket som förut att jag vill flytta, men nu vet jag..söderut it is.
Älskling åker till Stockholm nästa vecka igen och jag kanske följer med :> vi får se hur det blir!
Men jag vill!
Nu märkte jag att det blev ett långt inlägg som dom flesta inte orkar läsa,
men jag hade bara lite o skriva av!
fast jag vet iofs att det finns några som är så intresserade så dom till och med pratar om mig på fritiden, haha.
Trevligt för dom!
Det blir tydligen Haparanda idag, så Jonna kommer nog bli glad haha..ojjojj.
Nämen endast för att en stockholmare kommer som
vi ska umgås med och sedan åker jag nog hem senast Lördag.
Inte ännu 100 att jag åker, men får se.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?