Nu jäääääävlar

2010-08-01, 23:22:47 / Kategori: Ät dig smal
Jag är faktiskt besviken på mig själv.
Har käkat godis o skräääp rent ut sagt skrääääp saker i ca 2 månader!(!)(!)!!!
alltså hela sommaren, alkohol har jag åtminstone kunnat vara utan o tagit någon enstaka gång.
Men godis,chips och hamburgare, o allt sånt där yääk har jag bara pressat i mig.
Så nu seriöst, nu jäävlar blir det andra bullar.
Inte bara för att gå ner i vikt eller så, utan jag tänker inte
 för dét första ha en miljoner cellulitet och se ut som någon fettklump
jag vill ha en frisk kropp och må bra det är det viktigaste och det började så bra med min personliga tränare
men sen gav jag upp helt plötsligt? im so stupid!
men äsch, imorgon en ny dag och nya tag :)
En ny promise for myself, att jag ska skriva hit i bloggen om jag äter något förbjudet.
så jag nu kommer ihåg denna gång att jag inte får det, eller jo en gång i veckan max! :-)

fast iofs kan jag inte hjälpa att jag jobbat hela sommaren o inte hunnit men ändå,
har ångest och sådan jävla lat känsla.
Men nu blire ändring..wish me luck haha.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?