powerwalk,disk,matlagning och slutligen en Ice coffe.

2010-08-02, 14:29:48 / Kategori: Allmänt

Goddagens!
Har vaknat klockan 8 för att släppa hunden ut på toa,
sen lagt mig igen och älskling ringde o väckte mig kl 10.
Då steg jag upp, och konstigt nog fick jag med mig Pernilla på en powerwalk i 2 timmar.
Ok det var ju inte powerwalk hela vägen eftersom det vart svinvarmt till slut och hunden blev ju jätte trött.
Men långt gick vi :) o sedan joggade vi också , så kändes bra..merameramera träning!!

Vi har väldigt varmt , 35 + o tänkte sticka till stranden o sola.
Känner mig så blek usch yäk blä.
Solarium är uteslutet, det är äkta sol som gäller, visst äre skönt ibland o ligga i solariumet speciellt på vintern,
men annars hoppar jag gärna över det.

Jag har varit en snäll hemmafru haha,
diskat och lagat mat det fick bli färska potatisar med doppikopp o köttbullar.
Nu sitter jag och njuter av en Ice coffe =) underbart,
ja och nu ska jag åka till stranden med min lillasyster och sola våra kroppar och vovven får bada o springa o leka.
Böckerna som följer med mig till stranden är ;

Mitt liv med en hollywood stjärna & det ska bli ett sant nöje att döda dig,av Magdalena Graaf.
Första boken handlar om en man som varit tillsammans med "Edie britt" från Desperate housewives.
Den andre boken handlar om Magdalena Graafs förhållande till en finne som bor/bodde i Tornio/Finland
och misshandla o psykade henne totalt.

Tjingeling;*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?