SÄLJES .först ut av kläderna är ;

2010-08-19, 00:55:07 / Kategori: Allmänt
festligt linne från internetshop- 50 :-
storlek: S

Helt nya jeans från Sisters nypris 500 mitt pris 400 kr.
Storlek: xs-s, 34-36

Helt oanvänd volangkjol, priset var 250 mitt pris är 50 :-
Storlek S

jeans kjol från någon affär i sthlm, mitt pris: 70:-
storlek: 12 står det på den, jag skulle säga att det är en M.

(baksidan, klicka på bilden för att förstora den)

ALDRIG ANVÄND! helt ny köpt för 60 euro i Finland,
storlek S och mitt pris blir 400.
Den är "skrynklig" på sidorna och i mitten rak :) snygg modell.

Snygg top, endast en gång använd.
Storlek: xs
mitt pris: 60 :-

Jeans från märket Killah, storlek 27.
mitt pris : Högsta bud ;-)

Storlek: s
mitt pris; 45 kr



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?