Tips för dig som vill att ditt hår ska växa snabbare

2010-08-24, 20:18:42 / Kategori: Hår ;*
  • Använd balsamspray 2 gånger i veckan, t.ex"Toni & Guy Rapdid response leave in conditioner"       kostar ca 150 kr
  • Använd inpackningar väldigt viktigt för håret. En bra är : "Kevin murphy born again masque" 395 kr.
  • Ha "vilodagar" för ditt hår, t.ex på en Söndag att du inte gör nånting låt det bara vara, inget fönande eller plattande eller hårspray eller dylikt.
  • Sov med håret högt uppsatt i en toffs, detta ska motverka att hårstråna bryts av.
  • Ät sådant som innehåller:Betakaroten, b-vitamin och silica.
  • Stressa mindre.
  • Massera din hårbotten eftersom hårbottnet samlar på                                                                                 en massa skit så har stråna svårt att komma igenom så massera ordentligt med schampot.
jag måste själv börja använda leave in och inpackningar för det var ett bra tag sedan jag tog hand om mitt hår,
har bara användt schampo o balsam..men ska köpa en massa bra grejjer för håret när jag kommer hem :)
Hannis

Bra tips! hoppas de fungerar nu då ;P Värt ett försök iaf :)



2010-08-27, 21:58:21 URL: http://hhaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?