im back..

2010-12-02, 23:23:29 / Kategori: Allmänt

Jag har haft en trevlig vecka i Luleå.
Har sovit med Madelene hela veckan, vi har haft kul!
Det har varit shopping, tjejkvällar, film och god mat och promenader!

Jag ska imorgon o kolla på en bostadsrätt.
Jag undrar om jag gör rätt att köpa en bostadsrätt i Haparanda?
jag vet ju fan inte vart jag vill bo.
Jag är bara 20 år gammal, men just nu trivs jag ju här.

Men jag ska faktiskt börja planera lite, jag ska faktiskt åka igen på någon kurs eller gå i någon skola någonstans i världen, Amerika? Spanien? Asien? ..får se.
Har hittat en intressant skola som låg rätt så långt ifrån Sverige, men kändes som ett snajsigt ställe.
Men får se..fan jag vill ju göra något med mitt liv :)
Nog för att jag har varit med om mycket och jag är bara 20 år gammal.
Men, vi får se..utbildningarna är inte heller så billigare..den här gick på ca 250.000 kr.

Ahh men kom ihåg att du är den enda som "blockerar" vägarna för dig,
det finns tusentals miljoner saker att upplevas..man väljer ju själv sin väg..

im the Barbie so ready to party.haha yeah right?
(skämtosido..nu äre paus för min del)


åh guud..life is complicated, jag är glad att jag har hittat er.
fuck fake assholes.

vet ni? nu måste jag sova..
o jooo madde..jag längtar tills du får din bebis.
Jag ska shoppa åt han/hon som fan! haha.


PUSSGODNATT.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?