que tengo

2010-12-09, 22:14:14 / Kategori: I Love Dogs♥

Tjabba ;))
har vart o gymmat idag med Thitu o Sussi på Cape,trevligt trevligt.
Sedan har Sussi gjort fransk manikyr på mig och sen har vi storstädat!

borde ta och hoppa i duschen för jag är för morgon trött för att duscha på morgonen..
uschusch det är för kallt.

egentligen har jag inget vettigt o säga,
ville bara stoppa in en bild på mitt barn.
Här får ni se min lilla Kidow som är 10 månader gammal.<3
En riktig härlig hund.

I Love you babe!

i promise you now and forever that everything's gonna be ok'
u choose the way you live and how your future gonna be.
the past has been,just live for now.
LIFE IS TO SHORT TO WASTE IT...start livin today.

NATTINATTI!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?