Godmorgon :)

2010-02-23, 10:00:26 / Kategori: Allmänt

Har just ätit frukost, tränade en pytteliten stund på crosstrainern, ides inte länge när jag hade feber igår.
Idag har älskling tagit tvättstuga så borde gå o ändra tiden för hinner inte tvätta idag, om nu inte ids göra det!

Nästa vecka blire arbetsintervju :)  har fixat en massa olika jobb, så man kan studsa runt lite hihi.
Det är alltid bra det, så man får erfarenhet från flera håll.


Idag måste jag handla såna där städsvampar..så jag kan tvätta toan och badkaret m.m :)
Köpte massor med saker från Ikea i Söndags men visst är det miljoner saker vi behöver mer av,
men Janis föräldrar skulle köpa en garderob åt oss så det blir bra, vi har så dåligt med förvaring just för kläder..
skåpen är redan överfulla.

Idag ska jag följa med Madeleine hon ska till trafikskolan och fixa tider, det är bra att hon tar tag i det..just här i norrbotten speciellt man behöver körkort :)

på Torsdag kommer Elin , då skulle vi visst hitta på nånting :)

och ihelg kommer lillasyster så det blir väl o hitta på något med henne också.

sen måste jag ta och umgås med Anna & Emmelie någon dag :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?