Haparanda.

2010-02-03, 12:49:37 / Kategori: Allmänt
Hejhej!
kom just ut från duschen här hemma i Happis,
jag o bejbi åkte hit idag eftersom vi har så mkt saker kvar här!

har inte ens städat "gamla" rummet ordentligt, för mamma ska ju inte behöva göra det.

våran lägenhet var fin,bra planlösning osv,stort vardagsrum ..Ja nöjd är jag.
Man kan nog inte få så mycket bättre när man har hyres.
Det bästa av allt, badkar..jag älskar att bada hihi ;)

området är ett villa område, det finns några fåtal lägenheter, vilket är bra för jag trivs i villa områden..
det är så lugnt.

vi åker nog tillbaka imorgon till Luleå :)

men nu ska jag ta och fixa lite här, vi höres..Pusspuss =)
Emma

Vart i luleå bor du?? :D



2010-02-03, 14:20:06 URL: http://emmahjorth.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?