So silver..

2010-02-24, 18:54:42 / Kategori: Allmänt
Hej!
Idag blev det ju stan med syrran & Jani, perra shoppade ofc =) medans jag surade o inte kunde shoppa nånting!
För ni kan aldrig gissa vad jag gått och köpt!
svaret får ni reda på i slutet av veckan ;)
det är någonting som jag verkligen ha velat ha länge & det är någonting jag verkligen gillar att ha.




Jess nog om det ;]
 Vi fikade på öh nån gåsfikhah..vi drack sån här Ice vanilla Latte som var god :)
men tyvär slår den inte Ice coffe som jag drack i somras i Stockholm..fyfan! ...men den här var god.

Jag har gått och hällt lite färgburkar i mitt hår, jag tänkte att nu är det dags för en ändring..
och som ni vet så vill jag ha tillbaka min fina blonda färg som jag hade i somras,
jag hatar Gulblond actually..

Men jag fick den färgen jag ville ha , men jagtror jag måste ha en påse på skallen några dagar eftersom det just nu bokstavligt talat är helt grått >.<
men efter 3-4 tvättar blir det nog bra, hoppas det hinner bli bra till intervjun..vill inte se helt gråhårig ut då!

Jag funderade på att färga mörkt håret men det får nog vänta eftersom blondt är det vackraste jag vet ;-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?