Quiz

2010-01-06, 09:54:35 / Kategori: Allmänt

Namn: Ann-Sofie Julia Nilsson

Kallas för: Ansa,bejbi

Stjärntecken: Tvilling

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Piercingar: hål i öronen, har haft i ögonbrynet

Tatueringar: nej och just nu vill jag inte iallafall ha.

Längd: 1.64

Skostorlek: 38

Hårfärg: Blond

Fräknar: nope.

Motto: Snooze you lose

Kär? JA! Jani och jag har varit tre år tillsammans, och jag är fortfarande nykär!

Önskar du att du bodde någon annanstans?
yes,jag drömmer om att i framtiden bo i Amerika nånstans..permanent vet jag inte,men jag vill prova iallafall.
Jag vill då bo i ett härligt fint hus nära till stranden,alltså vill jag bo i Florida,latinoamerika,lr sydamerika.

just nu är planerna luleå ,p.ga Jobb.

Tycker du att du är attraktiv? nja tyvär gör jag inte det

Dricker du?
alla bobsafter + icas päron/krusbär
Alkoholdrycker: (cider Baccardi Orange=Favvo) Likör;T.ex Malibu,kissanminttu
Läsk: Päroncider,julmust,fanta,sprite

Röker du?
Har slutat röka, har hållt mig till feströkandet..är väldigt proud of myself

Vilket schampo använder du? TRESemme,Loreal proffesionals,
just nu använder jag ett bra från Schwarzkof som jag fick i julklapp!

Vilken parfym använder du? just nu: alla dior som jag fick i julklapp + Kenzo parfymer

Vad är du rädd för? Jag är rädd för höjder som jag alltid försöker att tvinga mig igenom,
jag tvingar mig alltid t.ex i frittfall osv.

Gillar du att tvätta? Japp,det är nästan det roligaste av allt som har med städning att göra.

Gillar du berg- och dalbanor? yes,they scars the shit out of me and i love it!

Senaste…

Filmen du hyrde? ojjdå,längesen det var jag hyrde en film..kommer inte ihåg tyvär.

Filmen du köpte? Det var Musse pigg firar jul eller nåt liknande,köpte i julklapp åt Sofia & Benjamin.

Låten du hörde: Bamboleo

Låten du laddade ner? på senaste har jag lyssnat musik på spotify,
men senaste måste nog vart någon cd med blandad musik tror jag..

Personen du ringde? Johanna

Personen som ringde dig
? Frida

TV-program du såg? Dog whisperer

Person du tänkte på?  tankarna går runt Jorma och Robban som jag saknar fruktansvärt mycket.

Favorit…

Låt: har ingen just nu som jag kommer på, men jag kan säga att jag hatar Lady gagas nya låt så snälla sluta spela den för den suger... " RA RA RARARAARA MALALALALLALA DAD ADADADAD" oh my god........

Sak att göra: jagvetinte, dansa typ :) umgås

Sport: DANS

Dryck: te

Kläder: skinnleggings,tunika,overknee socks,overknee stövlar

Film: det finns så många bra kommer inte på en just nu..sory

Bil: BMW,ferrari,mazerati,lamborghini

Serie: Desperate housewives

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? japp

Gråtit över en flicka? Nja säkert har man gråtit spec när man var yngre o bråkade

Ljugit för någon? vita lögner ahaaa , brukar inte ljuga :) sånt är onödigt.

Varit i slagsmål? jadå

Blivit arresterad? den förblir osvarad

Träffat någon från internet IRL? njaaa det har jag nog inte?

Antal…

Gånger du varit kär?
alltså kär på riktigt har jag faktiskt bara varit en gång o det är nu.
Men jag har ju vart "kär"när jag var yngre , flera gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? En gång

Hjärtan brustet på grund av dig? jao

Tjejer du kysst? Ser ingen anledning att jag ska kyssa tjejer

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ca 6 st

Gånger ditt namn varit med i tidningen? kanske 3 gånger?

Senaste…

Boken du läste? läser endast tidningar

Personen du fick e-mail av? Service & Co

Personen du fick brev av? pappa

Personen du fick sms av? Elin

Gången hela din familj åt middag tillsammans?
very very very long time ago eftersom mamma o pappa inte umgås

Saken du köpte? ett skit roligt sällskapsspel

Vad har du gjort idag?
 vaknat,druckit te,skrivit blogg,kollat hur det går för mina lägenheter..
det går uppåt o neråt hela tiden blir less på att vänta!

Brukar du svära mycket? jag har seriöst lugnat ner mig nu,
men har faktiskt haft mycket"damp" senaste o svärt mycket.

När stiger du upp på morgonen? olika,försöker vara duktig o stiga upp vid 9 iaf men kan bli 11-12

Vad har du på dig? mjukis brallor,grå t-shirt

Vad ska du göra ikväll? jag har inte planerat,men sällskapsspel vore inte helt dumt ;) hihih

Vad är du allergisk mot? Djur,damm,antibiotika

Var har du ont? ingenstans faktiskt

Använder du hårspray? ja :)

Kan du stå på händer? inte idag, nej.

Håkan Hellström eller The Ark? USCH!!! , om jag måste så väljer jag the ark

Salt eller socker? JAG HATAR SALT!, jag saltar aldrig om jag själv får välja.

Gillar du ketchup? Ett måste till korv och bröd!

Är du glad nu? Ja det är jag faktiskt,fick roliga besked igår :)

Var du glad igår? Absolut

Vad dansar du till? Reggaeton,salsa ja ni vet det redan. :)

Stockholm är… ? helt okej, men har kommit på att det är rätt så tråkig stad..
så less på alla shopping ställen så jag vill ha något bättre!

Göteborg är… ? Bara tre timmar med tåg från Stockholm!

Kan du sjunga? Jag önskar att jag kunde men tyvärr inte

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Karibien ...latin amerika...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?