HEEJ!

2010-07-22, 19:41:18 / Kategori: Allmänt
Jag har haft ledig en vecka och då var vi till Haparanda, jag har haft kul med Jonna ihelg!
sedan har Marika,Niko,Santeri och Roosa varit hos oss :) det var riktigt kul!'
 Men en vecka i Happis är väldans mycket man blir less.
Sedan har jag hunnit vara på Tivoli med Elin också och då var Niko,Perra o Santeri också med :)
Gina har jag också hunnit träffa hahah ja en hel del. Idag har jag jobbat tjänat money ute i ösregnet.
imorn kommer lönen($) ja vad mer? har varit ute med Madelene och våra hundar..so lovely dom är så gulliga. Precis som Niqita och Chico är tsm :) Erik o Jani stannade hemma o drack kaffe.
Jani hänger upp en lampa just nu i vardagsrummet så det blir lite mer mysigare, men ja vad hetere jag skrive rlite hur som helst för har som inget specv o säga så skriver bara nånting.



Hejdå! ska gå och tvätta min hund o klippa klorna :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?