Hey :)

2010-07-26, 21:26:35 / Kategori: Allmänt
Jag har haft fullt upp så tyvär har jag varit väldigt tråkig här..
har jobbat,och storstädat idag och såklart umgåtts med folk och såklart måste jag ta hand om lille Chico :)

Har tyvär också inte tränat alls denna sommaren, så nu har jag gått upp..men orkar inte riktigt bry mig,
det ordnar sig när jag börjar dansa och när jag börjar på mina träningar igen.

Jag vill berätta här i bloggen men kan inte, men men men ni får veta sen! .....
:D :D :D

nu ska jag se 2 and a half men o chilla innan man måste sova för att sedan orka jobba imorgon.
Imorn kommer by the way syster o mamma o sofia o benny och Johanna o jens kommer hem på Onsdag från Turkiet..ååh så härligt, ska nog också snart dra en sväng till Turkey.

ni får en random bild..ser ut som en sköldpadda hihihoho .
Prom Night


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?