Hundträff

2010-07-30, 22:59:56 / Kategori: I Love Dogs♥
Hej!
ikväll har vi varit med våran sötnos Chico på en liten släkträff.
Han fick leka med sin 3 bröder, tyvär kunde inte deras syster komma för hon bor i Finland.
Men kul hade vi o dom fick träna en massa saker som är bra inför utställningar!

snart ska vi ställa ut våran lilla bejbis för första gången.
Han var redan duktig idag så han kommer nog få bra med beröm!

har pratat med Johanna i telefon i typ 2 timmar, hon var o jobbade,
vi har så mkt o prata om så det blir alltid långa samtal :)

Nästa vecka ska vi ha hundträff igen med våra Mittelspitzar o då ska jag bannemig ha med mig kameran..
glömde den nu :( men nästa vecka ska jag fota fina bilder!!

tre olika mittelspitzar, den där var frän i mitten :) skulle vilja ha en sådan eller kanske vit!?=)
vem vet......... vill ha massor med vovvar o olika raser..dom är så härliga o gulliga.


Imorgon jobbar jag så nu blire film Once up on a time in Mexico'
Have a good night ;*


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?