Ledig idag!

2010-07-27, 11:40:07 / Kategori: Allmänt
...
Jag älskar denna tröija, den är äntligen min nu! bytte med Pernilla mot en Vit body, YES vilket kap.
Jag använder inte bodys nåmer och hon använder inte denna söta tröija så vi båda tjänade på det.

20 år idag, poserar fortfarande likadant som när jag var 15,
sarkastiskt.

snäll och oskyldig.


Åkte till jobbet idag, när jag kom dit sa min chef att jag var ledig så det har nog blivit något strul med schemat.
Men nog var det skönt att vara ledig en sån här åskdag, det har åskat som bara denn i morse!
mysigt är det men inte mysigt när man ska gå ut hehe.
Just nu är det ingen åska, men väldigt kvavt och regn i luften,
men tänkte ta och gå med älskling och
Chico på en promenad och släppa lös Chico så han får springa ruset av sig.

Idag ska vi baka egen gjord bröd, det är så himla gott med nybakat bröd..
nivet när smöret smälter på yumyum!
Mamma,Pernilla och mina två söta systersbarn kommer idag till Luleå..
ska bli kul när jag får umgås med dom,
kändes tråkigt när jag var tvungen o jobba o dom var i Happis just när jag var tvungen o åka hit.

Chico ligger o tvättar sin nos, han är så gullig att jag dör >.<
borstade hans tänder för första gången idag,ska börja vänja honom vid det p.ga utställningarna o det.
Han lekte mest med tandborsten men jag tyckte det gick väldigt bra ändå.

Jag hoppas ni alla får en trevlig dag idag för nu ska jag ut och jag kan skriva bröd receptet hit i bloggen senare,
Hejhej!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?