Oh yes.

2010-07-04, 23:31:07 / Kategori: Allmänt
Jobbet gårfinfint :) fick ledigt idag, så det har vart skönt ändå.
sen är jag ledig onsdag och torsdag också :)

Idag har vi äntligen fått våran bokhylla på plats, så nu börjar vardagsrummet se mysigare ut..
vi har så jävla stort vardagsrum så det är jätte svårt att fylla det med saker.
Men vi har ju ändå inte tänkt att bo här hur länge som helst så,
men ja vi får se vart man tar vägen :) har iaf sökt till olika destinationer ;)

Jag har en intervju i veckan också...spännande JA men skall icke berätta vad för slags intervju det är. :)

Jag har inte riktigt haft tid att skriva blogg,har jobbat både dag/kväll sen har man haft fullt upp,
umgåtts med vänner och ja allt som nu tillhör till att göra här hemma.

Men Jenna Hoppas du hade en jätte bra 20 årsdag! :) <3

Idag har jag badat Chico så nu är han ren och fin! och luktar gott.
sedan var vi till storheden o handlade och sen vart det subs till Middag! Gott öh JA.
sedan promme, träffat madde o erik och städat och nu kollar dom andra terminator..
kanske ska se en annan film sedan sova så man orkar upp tidigt och jogga.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?