Chico har fått sitt pass

2010-06-07, 17:59:21 / Kategori: Allmänt
Sådär, kom just från veterinären!
han fick sin första rabies spruta så att han kan åka utomlands sen :)


Idag har vi köpt en massa saker till hemmet, som zink krukor och vanliga krukor och stol dynor m.m
har tänkt städa hela dagen men har ju haft fullt upp!
Men nu har jag tid så det ska storstädas och göras mysigt med våra nya saker..saker vi inte använder får åka upp till vindan.
Ikväll ska vi till J och hälsa på ;)
Min chef ringde och sa att jag börjar jobba den 26 så jag har tid att åka nu till haparanda när Pernilla tar studenten,och nu får jag ta vara av min sista lediga tid :)
Älskling har nå jobb i Sthlm och vi har lägenhet men måste först jobba här så sen kanske det blir att vi far en sväng och kanske bosätter oss några månader i Sthlm, man vet ju aldrig om man stannar :)
Men jag vill se många ställen så ja det återstår att se med tiden sen!

Hare bäst
Puss!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?