comin home boy'

2010-06-12, 22:24:42 / Kategori: Allmänt
TJABBA!
Idag har jag varit väldigt trött, var vaken till typ 4 och åkte runt med natta och det vart vin och lite öl.
Trevligt var det att umgås med henne också :)
Ska vara en vecka i Haparanda eftersom jag ska jobba på Fredag i Ö-tå så onödigt att köra till Luleå o sen tillbaks hit
men ska bli kul o tjäna mamppas ;)

alltid bra med extra och snart börjar jag mitt riktiga jobbbbbbbbbbbbbbbb.
Skulle vilja göra något mysigt med min älskling,
typ en resa nånstans men får se hur det blir..om vi inte hinner i sommar så får vi ta och ordna något till hösten.

Inget löshår och inget smink :)

Våran lilla Chico har blivit så duktig och har inte kissat/bajsat inomhus på väldigt länge och nu kan han gnälla o visa att han vill ut så det känns skönt att lillen har blivit så rumsren.

Just nu känner jag mig uppsvullen av all lax smörgåstårt jag proppat i mig och chips o godis,
vin och öl..haha och när jag inte kan träna...men det är sånt man får ta,
jag älskar verkligen godsaker och kommer aldrig lägga av med att äta sånt haha.

nu ska jag läsa min COSMOPOLITAN!
Puss d0lls




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?