thats the way it is

2010-06-13, 23:47:43 / Kategori: Allmänt
när jag tog studenten förra sommaren så valde jag och Frida att "bryta trenden" med dom vita klänningarna,
känns så tråkigt när alla har vitt.
Såg nu att en annan hakade på den och hade på sig en precis likadan klänning som jag hade!
det var ju bra att jag var så inspirerande, eller hur!
Jag hade på mig korall färgad Elise ryan klänning som jag idag har sålt.

ja en till bild på mig efterfest..

p0se

Jag behöll mössan på och tur det eftersom att jag inte riktigt kunde fixa mitt hår,
hade världens fulaste hårförlängning på mig!
Frida och jag på Tasty för 2 år sedan?
fan vad fula vi var! okej inte frida men ehehee...

Jag kan erkänna att det var fint med mörka slingor och blondt,
men skulle nog inte ha det idag.

nu ska jag mysa med mina två älsklingar!
ha det.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?