Todays money drop

2010-06-15, 17:18:19 / Kategori: Allmänt
Har precis kommit hem från en heldags shopping.
Köpte till hunden för 500 kr,
Royal canine är dyrt men tydligen det bästa..och jag vill kunna ge min hund det bästa.
Sedan fick han ben såklart, kliar ju i bebsans tänder.

Nu har jag fått mitt schema också,
jag jobbar kvällar och typ vissa dagar.
Men bra för på kvällarna tjänar man bättre :))
I mitt jobb under sommaren kommer jag få köra båt och tåg, snacka om kul..
att få vara utomhus och göra saker ;)

Han äter just nu för babydog,för han är ju en babydog.
Jag och Jani ska köpa en till vovve inom ett år har vi planerat iallafall,
ska läsa lite och hitta en ras vi vill ha, vi ska ha en stor vovve då.
Så vi har både mini/mellan och stor :)
Jag älskar hundar och jag lovar att jag kommer säkert ha en kennel när jag är 40-50 år.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?