1 Mars!

2010-03-01, 09:23:12 / Kategori: Allmänt
Idag har vi bott prick en månad i våran nya lägenhet, både jag o jani trivs jätte bra :)
Behöver bara lite möbler o saker till vardagsrummet så det blir mysigt!
för just nu äre rätt tomt..bara en stor tv & en soffa och lampa o en träningsmaskin..så ser tomt ut.

Jag kan tänka mig att bo i detta område länge,diggar det som fan..
Kanske kollar radhus/hus senare här någonstans.

Jag älskar dig honey :)

Imorgon ska jag på intervjun känner mig riktigt taggad!
sen ska jag fråga på ett till ställe också.

Sen blir det o käka på pastabacken med honey,erik o Madde..
ska tydligen vara skitgod mat där så får hoppas på det!

lillkillen ligger här brevid mig o fan vad han är gosig han vill typ kela hela tiden :) ..
funderar starkt på att bryta vänskapen med Madde o sno zanthos o byta identitet o helakittet..
nu kommer M trycka pågasen från Umeå när hon läser det härhaaha.

Nämen ska gå ut med Jani och Zanthos sen duscha o fixa mig sen blire stan o handla massa grejjs!

Fanny fyller år idag så Grattis på dig ;)
Adios bondlurkar


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?