Eden!

2010-03-20, 10:49:42 / Kategori: Allmänt
Hej allihop :)
Käkade smörgås tårta till frukost då Janis mamma fyller år så hon gjorde en jätte god tårta,
vi köpte massage åt henne fan vad glad hon blev.Jag vill också ha!!
 men jag fyller ju snart år o då står SPA behandlingar på listan!
har varit en dålig uppdaterar jag vet, vi åkte i Torsdags till Eden..Jag,älskling o Pernilla o Janis föräldrar.
Det var kul o få badaosv, jag älskar också att sova i hotell..man sover så ostört. :)

Igår (Fredag) så gjorde jag ingenting speciellt..gick i köpcentret med
 skåne,pernilla och sen var vi till massor med affärer..sen vart det hem.

Jag, Jani & Mami tapetserade om mitt gamla rum ..det kommer bli fint sen när det är helt klart.

Sen kom Madeleine dit o vi mögglade bara,
 tyvär var jag bara ett tråkigt sällskap då jag hade världens jobbigaste huvudvärk :(

Nu har jag fått reda på vad jag fått för jävla röda prickar i ansiktet..
dom är jätte små syns inte så mkt men jag ser dom då när domär som värst.
Dom började komma i till mitt face i November när vi åkte till Spanien,
dom har orsakats av solningen tyvär..och man måste göra någon behandling så att dom försvinner.

jag som älskar att sola,alltså inte solarium men ute..jag som älskar att vara brun.
Jag som snart åker utomlands, jag som planerat o steka på stranden..
måste nog skydda mig ordentligt nu.

Jag vet varför jag fått det, jag solade to way mycket förra året innan balen..
jag var jätte fin brun och nu har jag fått tacken för det också.

Så snälla tjejer, akta er åtminstone för solarium..det är inge bra..
hellre vänta till sommarn eller spara sol pengarna till en utlands resa.

Jag kollar just nu jobb i Syd Amerika, om jag skulle få ett jobb eller Jani så skulle vi dra dit direkt.
Jag vill ha erfarenhet av olika kulturer jag vill  ha erfarenhet av att ha varit o jobbat lite runt om i världen.
I love to travel '

Jag o bejbi ska ta en promme snart eftersom det var plus grader då vill jag gärna ut o gå! =)

Adios.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?