fullt upp

2010-03-11, 17:10:20 / Kategori: Allmänt
Hej!
har inte haft tid att skriva dom senaste dagarna,så ska berätta lite kort vad jag gjort.

i Tisdags var jag och prov red, första gången påriktigt haha..jag har ridit nångång när jag var liten :)
det var riktigt kul o rida, om jag inte var allergisk hade jag nog börjat.

satan vilken arsel värk man får! :O

igår var jag barnvakt, jag hämtade barnen från dagiset alltså
 Sofia o Benny och sedan for vi hem till dom och kollade filmer o åt mat..Madelene var också med.

sen har köpt små "påsk presenter" till familjen :)hihi.

Idag har jag varit påstaden med M och sedan kom Spiik syskonen så vi umgicks med dom ett tag,
sedan fikade vi också på ett mysigt kafe :)

schliiiten, köpte en foundation som isso rekommendera :)
har kännt mig så sliten så ska använda det ibland och det är ju alltid bra o ha när man ska ut o pardeeiii.


har inge mer o säga, Hej.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?