Godmorgon!

2010-03-17, 10:49:02 / Kategori: Allmänt

Inatt har jag sovit skit bra :)
men sen plingade igen nån nöt på dörren, det är skit störigt..det har flera gånger vart någon som bara plingar en endaste gång på dörren sen engång hann Jani öppna o då sa nån "ursäkta, fel dörr" ?
vafan är det alltid någon som har fel dörr hellvette...

Gud vad jag längtar tills man har egen ingång o inte trappuppgång! >.<
Snart ska jag o Jani börja städa och sen senare
blir det o fa o äta smörgåstårta o fika hos M eftersom Erik fyller år.
så det ska bli gott.

Ihelg blir det mest troligtvis Haparanda, om inte Elin kommer till Luleå för då stannar jag helgen här iaf så får se.

Gissa hur mycket jag längtar till att få ha sommarkläder, och det är endast en vecka kvar..jag dör
nu får jag speak a little bit spanish o lyssna på den härliga musiken o gå i sommarkläder som jag älskar!
sen får vi hoppas sommaren kommer fort till Sverige,
 annars drar jag på min  födelsedag nånstans o kmr aldrig mer tillbaks haha.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?