Packa!

2010-03-25, 20:10:29 / Kategori: shopping
Hej! är hela tiden så jävla stressad har haft väldigt mycket o göra, imorn bär det av till den vackra ön! ;)
ska bli jätte härligt, men såklart väldigt jobbigt också..kommer att sakna min älskling mest av allt.

Har köpt bh o trosa idag, väldigt billigt o jag behöver..+
att jag älskar lysrosa underkläder + leopard så det var ju perfekt...
sen behöver jag sockar som vanligt så det fick också följa med hem,
sen köpte jag en ny ögonbryns penna + en vässare.

Söta skor va? ;) dom kmr jag vandra runt i där i öknen haha.

Min paris hilton väska

slitna jag


Jag saknar dig baby!!!!! ååååh kommer o dööööööööööööö av saknad....:(
Love you . Kommer nog skriva först när jag är där!
så hare bäst, pussss.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?