Soft skin Body scrub!

2010-03-16, 16:53:46 / Kategori: shopping

Hej!

Elin har varit hit till Luleå så vi åkte till Gammelstad o jag har faktiskt aldrig vart in dit vid kyrkbyn o det.
Jag tyckte det var jätte fint, o tänkt speciellt på sommaren..
dit ska jag ta o åka o käka sen på sommarn eller iaf fika!

vi har typ prommenerat hela dagen lång, snackat om en massor.

sedan köpte vi fika från Ica..så det blev min lunch, coccosbollar & dammsugare...gött!

Jag köpte en peelingkräm från Apoteket för 69 kr som doftar väldigt gott och har hört att den skavara skit bra o även apotekaren sa att den är jätte bra och sedan så åkte vi till
dollarstore där köpte jag skrubbsvamp fick 5 svampar för 10 kr, så där är det billigt..
så ikväll blir det o skrubba hyn.
Jag läste i cosmo att om man inte tar hand om huden o skrubbar bort döda
 celler så åldras kroppen snabbare o jag har bestämt att jag vill ha bra hy så nu ska jag ta hand om den :)

Emma

jo det är sant och så är det bra att basta, det gör att döda celler också försvinner :)



2010-03-16, 17:50:43 URL: http://emmahjorth.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?