TRÖTT!

2010-03-21, 16:14:06 / Kategori: Allmänt

Jag är sååå trött, var ut igår drack dock inte mycket
 men var ju uppe till halv fyra såå och jag är ju inte van nuförtiden..haha känner mig som en gamling ibland.

Det var jag,Honey, Pernilla o Madde & Mika som drack lite först o sen for vi ut till Sportbaren..en helt okej kväll.

Har vart iaf ute med Jani idag en timmes promme var ju bara tvungen då det var soligt ute,
 annars får jag ångest >.<

sen for vi hem till bejbi o käkade middag :)

Nu sitter jag hemma o är svin slut i kroppen,
 vet inte om man orkar göra något annat idag än att dega framför tvn?

Jag sitter och läser nu om Svensk lapphund & Finsk lapphund..
jag är dökär i raserna, alltså dom har så fina kroppsbyggnader o dessutom älskar jag håriga hundar.
Det är otroligt hur vackra dom är, gissa hur mycket jag saknar min lilla Robban......... :(




Jag är en hundmänniska och Jani tycker mycket om hundar, han tyckte om Robban jätte jätte mkt.
Så vi ska skaffa en hund lite senare när vi vet helt säkert
vad vi vill ha för en ras och när vi har mer pengar o är säkra på tiderna så att hunden inte behöver vara själv.

Vi båda vill ha finsk eller svensk lapphund, dock är det ju så att Svensk lapphund är sååå otroligt energiska av sig så dom behöver verkligen motioneras..så då känns det dumt att skaffa en sån hund till lägenhet,
tydligen så ska finsk vara mer anpassande av sig.

Så får se hur vi gör, jag funderade också på en
 Mittelspitz men Jani säger att då är det lika gärna att inte ha en
 hund för han tycker inte att små hundar är hundar...haha han är ju lite dum ..jag älskar alla vovvar!!!

Men nu ska jag avsluta inlägget så skriver jag när jag har något o skriva om, hare bra Puss.

Jag älskar min Jani sååå mycket!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?