cant do that anymore

2010-05-18, 12:25:59 / Kategori: Allmänt
Hej :)
ska skriva lite om min helg som varit toppen!

vi var hos mamichulo, och det var mysigt..det blev grillning och massor med sol!
var ju allt 30 plus hela helgen så det var varmt :)
stackars chico hade så varmt hela tiden :/ ..vi har döpt honom om till Chico,
meningen var ju att han skulle heta Ricco.

han ligger nu bakom mig och väntar på att jag o Jani ska äta lunch och sedan ta en liten promenad med honom!
Ikväll är det Body step som gäller, jag blev kär i träningen..trots att den var så hård så att mina ben var så slut att jag inte kunde köra bil efteråt, haha.

Anledningen till min rubrik, det förstår bara vissa av er såkallade mina före detta vänner :)
jag menar allt jag sagt till er, jag vill ha avstånd från er.
Jag behöver inte falska skithögar i mitt liv :) tvärtom, ni alla glada och positiva människor är välkomna,
men ni andra som är omogna och pratar bara skit ni kan stanna utanför jag klarar mig bättre utan er!

det är det jag älskar med hundar, jag älskar deras personlighet..dom finns alltid där för en, dom sviker aldrig en.
Det stämmer helt enkelt att hunden är människans bästa vän!
jag vet att just du läser min blogg, så nu hoppas jag att jag gjort mig klart för hur jag vill ha det.

thats all, nu ska jag njuta av livet och hoppas ni också göre ;)
tja0s


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?