Carpe diem'

2010-05-22, 09:36:43 / Kategori: Allmänt
Godmorgon(mina ögon svider) har vaknat 06.00 för att jag var tvungen o göra lite buisness ;)
Jag glömde skriva hit att jag fick det där jobbet så nu har jag jobb för hela sommaren. :)
...

Jag fyller år om ca 1 vecka, shit?
har inte planerat ett skit! ..fast kryssning ska jag iallafall på men får se hure blir med jobbet!
kanske måste vänta till senare i sommar.
Jag pratade med Johanna och hon tyckte att det var en bra ide att jag skulle hyra en båt som jag pratat om,
men måste kolla priser :) och en sak till , jag vill ju bjuda alla från S&Co, snacka om värsta festen :)
men det skulle bli lite svårt när dom flesta är och jobbar utomlands :(
borde planerat det lite tidigare, men ja kanske hinner..

det blir iaf tårta och mys o sådant med familj.
Men jag fyller ju bara 20 år så detär ju inget o fira ;)
jag lyssnar just nu på härlig salsa musik och Perra frågadé mig om jag inte ska åka till Afrika och dansa naken runt elden?

men hon förstår inte musiken >.<
man får sån power nä'r man dansar salsa till salsa musik och merengue och allt det där!
men nu ska jag göra mig iordning till träning!...
Adios.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?