Give into me ;*)

2010-05-25, 23:39:29 / Kategori: Musik

Har vart barnvakt idag, sedan tränat, promenerat och nu känner jag mig sjuk.
På Torsdag är det ytterst viktigt att jag är frisk, och helst under helgen också :)
så får försöka att inte bli sjuuuuk.

alltså jag fyller 20 snart, man brukar ju säga att det är"speciellt" och kanske göra något extra kul,
men ärligt talat så vet jag inte om jag orkar bry mig med att ha någon stor fest?
jag kanske bara skiter i det o firar med en enkel resa och kryssning m.m

eller vad tycker ni? pardi hardi eller not?

by the way om ni i Haparanda saknar mitt tryne så finns jag i
foto affärens fönster,den fotoaffären brevid swedbank ... ;)

jag tror jag ska gå och lägga mig nuuuuu så jag får sova ut ordentligt.
men här får ni en bra låt från en jäkla bra king of pop, its true..han är så jävla grym,
R.I.P michael.'



Goodnight


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?