HOLA!!!!

2010-05-08, 13:24:09 / Kategori: Allmänt

Jag ser att ni är nyfikna på mitt liv, eftersom det har gått en vecka och läsarna sjunker inte..... :-)
så okej, jag ska vara snäll.

Jag ska göra lite fler inlägg idag, med bilder m.m..så kika in under dagen efter jag varit på centrumet en sväng.

Kan berätta hur min morgon sett ut, jag har stigit upp vid 7 fick äntligen sova under natten!
min lilla bebis(hunden) har vaknat alltid vid 4-5 tiden och gråtit för han vet att han ska ut för att pissa/bajsa.

Sen vid 10 tiden vart jag på aerobic, svin kul!
tränade bara 45 minuter då jag började frysa som fan och nysa ( den här jävla pollen! )
Jag har fotat min bebis och lovade egentligen Jenuli att lägga in bilder igår, men dom kommer idag först.

Har just käkat lunch, biff med potatis gratäng...och igår vare pizza, man måste ju fira helgen.
ser helt psycho konstig och sur ut (!)

Hejdå nu fixa mig och sedan blire o hälsa på folk och sen stan!
uppdaterar senare, Pussis!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?