these lazy sundays

2010-05-02, 20:42:26 / Kategori: Allmänt
Godkväll!
denna helg har jag varit en aning seeeeg!
i Fredags hade jag skit kul!
alltså vi var på sportbaren..men ändå,det var faktiskt kul :)

sen Lördan har jag bara varit soffpotatis med älskling och har inte orkat göra nästan nånting,
samma idag..men tror dock mycket på det regniga vädret som gör att man blir trött,
och sen känner jag mig gammal för direkt jag har varit ute och festat så är jag helt slut!
förut orkade man ju flera dagar i rad ;O i dont get it.
men det gör inget för mig, tycker ändå inte supa är roligt nåmer ens ;)
finns mycket roligare att göra.

Imorgon hämtar jag och älskling våran bebis :)
har saknat honom såååååå myycket.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men en trevlig valborg har jag haft!
först firade vi med smörgåstårta, jag,Jani,Pernilla och pappa och Åsa!! :)
sen vart det ju utgång.

Jag älskar min sötnos såå mycket,känns som att det nästan är omöjligt att hitta en så bra kille här i världen
men im sooo lucky ;) älskar dig honey <3<3<3 tre och ett halvt år med honom har varit sååååå bäst.

Men nu har jag icke tid för måste hämta saft o kolla på film!
Adios


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?