Tja.

2010-10-27, 12:40:17 / Kategori: Allmänt
hmm..är lite pissed.
Eller ja, det är Halloween på Lördag och jag hade ju egentligen
tänkt skita i Halloween men sen hade jag min underbara dröm och tänkte what the hell?
och beställde så jädrans fin kostym så det är sjukt.

Men guess what?
jag mailar o frågar dom om kolli nr så att jag kan ta reda på varför det dröjer med mitt paket -o)
och sedan säger dom att oJJ vi har inte skickat ditt paket och kostymen kommer o dröja till nästa vecka,
vill du vänta?
ÖH JO TJENA..halloween festen är på Lördag ska jag fira ensam med min jävla kostym eller?
Nå iallafall.
Jag får välja en ny kostym som dom skickar idag så att det ska på bästa sätt hinna,
jag lovar..
dom kommer få skäll av mig om den inte hinner i tid + att jag kommer antagligen skita i Halloween eller så
om inte någon av er kära har en kris outfit åt mig ifall den inte hinner? :)

Den jag beställde nu var också jätte gullig,
men hade hellre valt den första men man kan tyvär inte få allt i hela världen så..
Jag har tid till frisören imorgon ska färga äntligen mitt hår..
är så missnöjd med pissblonda färgen.
kommer typ ha den färgen nedanför..
Men iaf nu blire o körasyrran sen promme med jonnadonna.

Pussadiosbabes


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?