feeling kinda cold'

2010-09-02, 17:08:53 / Kategori: Allmänt
Hejhej..
jag har faktiskt inte varit sjuk på väldigt länge, kommer faktiskt inte ihåg sist?
Men för någon dag sedan kände jag mig förkyld och nu är jag det..blä.
Snorig och krasslig är jag..

Jag som skulle ha tjejkväll med mina två sötnosar imorgon :) Elin & Madde..
men ingen sjukdom håller mig sängliggande så Elin & Madde..vi kör ändå.
haha jag vaknade ju som sagt kl 7 idag och har inte gjort det på evigheter,
så jag blev trött mitt på dagen när jag kom hem så la jag mig och vila och somnade tydligen i 2 timmar.
Då märkte jag att när jag vaknade så låg alla hundarna brevid mig och sov..alla 3 hundar.
Sedan när jag vakna så steg alla hundar upp och gick efter mig till köket..
så känner mig lite som cesar millan. Hahah..seriöst hundar är så gulliga, jag såg förresten en lapphund...
ååååååh herregud vad det påminde om Robban :/ saknar honom så mycket.

Jag o Benjamin förra vintern, det var 30 minusgrader ute och seriöst..
jag kommer ihåg att hela kroppen var typ förlamad.



Gult löshår..no big hit!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?