Hell yeah

2010-09-06, 22:42:34 / Kategori: Allmänt
Vi har haft en skit mysig helg i Frevisören, grillning,bastu, kubb och monopol o film :)
Chico trivdes som vanligt..han är såååå gullig.
Har precis badat honom, han var så skitig efter stugan o när han busat med dom andra.

ska strax klippa klorna på honom, sedan lägga mig.

Imorn börjar jag träna Chico eftersom han har sin andra utställning nästa vecka!

fattar inte hur jag kunnat vara så trött idag..helt sjukt,
kan ju vara för att jag fortfarande är förkyld o vart sjuk ihelg.
Haval B Aziz

Hallå där ! :), hur är det läget med dig idag då?,ha en fortsatt bra dag.



2010-09-07, 17:26:53 URL: http://havii.blogg.se/

Sussii

Aah, fan också. Vi är i stockholm just den helgen. Eller vi åker nu på lördag och så är vi där hela veckan. Får se om vi kanske hinner komma till de :) jag tänkte annars om jag åker med dig så får jag se hur det går till? ;)



2010-09-07, 20:08:00 URL: http://sussisanna.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?