its a rainy day, hallelujah oh yes

2010-09-23, 11:17:57 / Kategori: Allmänt
Hallådär.
Chico väckte mig typ halv 8 tiden *JIPPI*
och jag somnade klockan 2 inatt eftersom han grinade o hade ont i magen..
tur så mår han bättre nu o har ätit osv.

Har precis vart på en liten promenad eftersom det spöregnade så är man nu blöt o kall.
Det var likadant väder i Sthlm men här i Happis ser man lite tydligare på alla träd att det är höst.

I Stockholm när jag satt o väntade så satte jag mig på Centralen och läste ur 'att älska som en porrstjärna'
så sitter det en man brevid mig med en vagn med en liten bebis i
och när jag kollar på mannen så ser jag att det är Bingo,
Bingo Rimer..nivet? Katrin zytomierskas kille och deras son Ringo.
Jag vet inte så mycket om honom, bara att han är någon känd fotograf i Sverige o att han varit tillsammans med Natacha Peyre och nu med Katrin.


Nå nu vet ni det också.
Ska ta och göra iordning lunch och sedan ska jag vara snäll och köra min lillasyster till hennes jobbcoach.
Hejsvejs


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?