Kollade tyra banks show idag..

2010-09-23, 19:49:58 / Kategori: Allmänt
det handlade om människor med olika sex intressen.

kunde inte låta bli att garva åt ett par som kallade sig själva för fluffy(?) tror jag det var..
och dom klädde ut sig i maskot kläder, exempelvis en tiger eller nå sådant och hade sex med varandra
o hade dom där dräkterna på sig..sjuuuuuuuuuuuuuuuukt or what..

sen var det en tjej som hade två män :) och dom alla tre bodde tillsammans, hon hade barn med den ena killen.
man ba wtf?..jag skulle inte vilja dela min kille med någon annan iaf o sen låta han ha barn med någon annan..
helt weird.

sen var det ett till par med i showen som var "swingers" som det kallar sig,
dom går på swing fester o har sex med flera andra människor osv..
jag börjar ju nästan undra om det är avgaserna som gör att människor blir
trögare o trögare för varje år! ;)
haha.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?