The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

2010-09-29, 14:45:41 / Kategori: Allmänt

Jag har fått ett jobb i Teneriffa.
Jag har ju alltid drömt om att flytta till Spanien eller Usa,
men det är verkligen ett stort steg, man kommer längre ifrån vänner o familj
till ett helt nytt land med ett nytt språk o annorlunda religion m.m,
men jag vet att jag klarar mig bra! :)
Men ja, man måste såklart fundera över det en extra stund.

Men jag har nästan bestämt mig för att tacka Ja,
inte helt 100 % ännu.
Men lutar mest åt det hållet.

man måste ju tänka så också att man måste kunna leva för sig själv o inte för de andra.
En sak är säkert, man kan alltid komma hem :)

elin

bra tänkt gumman :) <3 men jag kommer att sakna dig



2010-09-30, 13:47:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?