sóme days are better,this is one of them

2011-04-01, 23:28:44 / Kategori: Allmänt

Först var jag o skidrade med Sussi o hundarna, dåligt väder vare tyvär men motion fick vi iallafall.
Efter det skulle vi egentligen hem till mig o spela lite nintendo 64 men då vart det istället att vi började fixa här hemma hos mig o spika upp lite saker jag köpt från Ikea.
Vi får ta Sussi o spela Nintendo en annan dag ;)
Efter det for vi o handlade på ica lite granna o sedan for sussi hem.
Då kom den andre sussi till mig o vi for till skopunkten o sedan cruisade vi med Gina också :)
ja vad mer? inte så mycket mer, har snackat massa skit bara med brudarna osv.
Har haft en allmännt trevlig o nykter Fredag, imorn äre jobb som gäller..kulkul!! :)

På bilden ser ni min älskade tröija som jag kommer använda flitigt + mina nya sänglampor haha.
Nu kanske man borde sova?
Pusstjao iaf.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?