This Thursday

2011-04-14, 23:26:43 / Kategori: Allmänt
Har sovit ut idag.
Sov till halv 11, gud vad skönt.
Sen käka jag frukost och sen så snäll som jag är så började jag städa hos mami,
jag städade syrrans rum o tvättade t.om kläder..men förhoppningsvis gör hon gentjänster ;)

Sedan mötte jag Sussi..vi cyklade ett tag, gud vad härligt det är när våren är här!<3
jag vill ha sommar nu, och jag behöver verkligen en ny cykel.
jag vill ha en cykel, någon som har en riktigt najsig?
en riktig tant cykel..helst rosa, men spelar ingen roll vilken färg bara den färgen är fin!
Jag ska nog förbi Jims cykel o sol imorn o checka in deras cyklar :)
sedan finns det ju cykel butiker i Tornio också.

Ikväll har jag och Sussi spelat Nintendo 64,glott på semesterduellen,
 lyxfällan och mumsat på både kladdkaka och äppelpaj..jag säger bara en sak,
 idag har jag garanterat gått upp 4 kg.hoho.

Nu blir det o nanna,pusshej.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?