Dont dream your life, live your Dream ;)

2011-02-16, 00:08:01 / Kategori: Allmänt
Just nu har vi 30 minusgrader och jag kan säga att det verkligen inte gillas :<
satt o kollade resor igår..är ruskigt sugen på att sticka från denna kyla.

Men rätt duktig matte jag är, Chico har fått två promenader x 45 min
det är ändå ganska mycket om man tänker på hur kallt det är ute.

Var och gymmade med Gina & Sussi också,
men tog det lugnare nu eftersom jag är förkyld.
Men nog fick man bort lite kalorier iaf, fast dom gick jag upp ändå för köpte lite chili nötter + choklad.
Men konstigt nog fick jag inte dåligt samvete eftersom jag
 nu har börjat träna så mycket så då känns det som att man kan slarva ibland!

känns ruskigt surt att inte kunna lägga in bilder fan..har sökt efter min sladd,men hittar den inte.
Kanske man borde fa o köpa en ny då.
Jag ska ta och lägga mig nu..Godnatt folket.

its never too late to follow your dream,tomorrow is a new day.

Jag älskar sån här konst, the 50's! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?