saturday night

2011-02-20, 00:29:32 / Kategori: Allmänt
jag har varit helt orklös hela dagen, förutom på förmiddagen så orkade jag ta
mig ut och gick på 2 timmars lång promenad med Chico,
sedan spelade jag på hästar också.

Ja men såklart var det ingen smart ide o gå ut när man är fortfarande krasslig..
blev ju direkt mycket sämre när ja kom hem,
men tänkte att jag skulle passa på nu när vi har 15 - och inte 30 - så Chico fick en lång promenad.

Jag kan ju bara säga att gud vad jag längtar till plus graderna.

Jag for till mamma,bakade en kladdkaka..mums.
thats it, orkar inte berätta mera!
min bejbis är så trött så han har somnat här brevid mig..och vet ni vad?
Jag går i mina högsta tankar om att skaffa en till....theyaresocute and wonderful.
Undra om Jani pröjjsar? ;)

ÄH nu måste jag sova..är jätte trött..Godnatt.

Kladdkaka med grädde det är grejjer det.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?