sjuk

2011-02-17, 18:25:38 / Kategori: Allmänt

Förra Fredagen blev jag ruskigt förkyld, och det har kommit fram o tillbaka nu i en hel vecka.
Skit jobbigt, har även haft feber.

men kan ju också vara för att jag varit ute 30 -och tränat och inte tagit det lugnt.

Så idag var jag ute med chico kanske 15 minuter, sen fick mamma hämta honom så han har varit där nu några timmar så jag har fått vila.
Jag ska stanna inne hela kvällen idag..vill ju fan bli frisk nåndag!!

Var en sväng till ica också, var tvungen o handla lite nu när jag ska låsa mig in vitaminer etc..
får se hur jag mår imorn, kanske måste stanna inne då också :/

Missar min dans träning idag också, nå det är ju ändå nästa vecka igen o då ska jag vara frisk!

Idag har finnarna nå fest, har redan hört massa dunka dunka bilar så kommer väl vara hårt drag på stan idag.
Jag har nu fixat bilder in på min dator från min htc tel men dom funkar inte när
jag vill lägga i bloggen så måste väl ta reda på det först innan ni får några bilder ;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?