up and down

2011-01-02, 21:53:37 / Kategori: Allmänt

Har precis kommit från bastun, har jätte ont i mina lungor.
Kändes som att jag skulle få astma attack när som helst..
får se kanske måste till sjukan o andas i en sån där mask om det inte blir bättre.

Nyåret gick bra, dock för många drinkar så vart kokko i slutet men tur att jag kom hem!
haha.
Har haft bakis 2 dagar nu, så går det..o det är ju ens eget fel att man dricker så mycket.

har blivit ägare till en lägenhet nu, känns bra.Börjar bli less på att hänga hos morsan.hoho.
Är för gammal för det.

jag har sökt jobb nu utomlands, jag har tänkt att jag ska åka iväg en sväng o se världen.
Till våren.eller kanske före våren.Får se vart man får napp.Haparanda är ganska dött...
Säg till ifall nån har lust o hänga på äventyr.

i wanna go some place else nuinunu.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?