Friday baby

2011-03-18, 16:52:00 / Kategori: Allmänt

Im so tired..
Har vaknat 08.00 idag, brukar aldrig stiga upp så tidigt om det såklart inte gäller jobb eller något möte osv.
Men har svårt o stiga upp, men nu när Sussi har börjat väcka mig vid den tiden så har jag lättare..
Så idag när Chico väckte mig så klev jag upp direkt och sedan for jag med mamma till badhuset,
dom hade just vattengympa när vi kom dit så vi hängde med och sedan simmade vi fritt efteråt :)

När jag kom hem så var jag helt död, seriöst..så jag somnade i ca 50 minuter.
Sedan fort på med utekläderna och sedan skidorna och Chicksan med och sen for jag en sväng
till Riekkola o skidrade med honom..han tycker det är skit kul när han får springa med
mig ner för alla backar osv :)

Bajs i brallan, tänkte lägga in bilder men det gick inte(är på morsans dator)
så får köra med en gammal bild på mig själv.
Nu ska jag äta middag, morsan hade gjort svin god mat..nyttigt vare också.
Pusshej ha en trevlig helg allihop :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?