my mind is fucked up

2011-03-22, 10:44:55 / Kategori: Allmänt

hej,
vi har skit bra väder..6 + grader o solen skiner för fullt.
Jag var o rastade chico med bara linne under jackan o jag svettades som en gris.

even if im so tired så ska jag tvinga mig att åka skidor låååååångt med chicksan..
måste kanske skynda mig så det inte blir som igår, då hade vi först sol sen helt plötsligt ösregn?!?!?!
weird väder här i Norrbotten iaf mars månad..

Det brukar ju endast regna här under sommaren :-)
Men äh nu måste jag åka iväg, pusstjao.

Madde

Här har vi 8+ i skuggan och strålande sol ;) var 5+ i natt också så det har smält som bara den, snart har vi sommar :D synd du inte bor här hade du kunnat följa med oss på lång prommisar, eriks bror visade oss en skit bra väg å gå som tar 2 h.



2011-03-22, 12:41:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?