tja på er era fisar

2011-05-03, 14:00:33 / Kategori: Allmänt
Jag är sjuk,jippii..
dock har jag ändå vaknat kl 07.00 och vart ut o åkt inlines med Chico.
Sen har jag sovit igen,inte så kul o va sjuk..man orkar inte med nånting.
Men ska snart ta o åka inlines igen med Jenna :)
Sen måste jag storhandla hit hem.

åh jag har inga krafter fan alls..jag vill bli frisk nu!

Usama är ju död nu, som ni vet..det är ju bra,fast nu kommer hans psycho gäng göra något "tillbaka"
i know..säkert bomba usa.

Jag tycker att det är sjukt egentligen allt det här med militären,att man ska gå lumpen för att lära sig o kriga.
Att det överhuvudtaget finns såna som krigar..löjligt!
men ja det är onödigt att jag predikar här för lilla jag kan inte ändra
flera miljoners människors hjärna och deras tankar.

Men iaf såg jag på tv nåt program med militären och jag började garva och tänka att fan vad nördigt att man måste göra såna här cp grejjer..marschera i takt och lyda nån nördig kapten..haha ja men det är min åsikt,
men hela lumpen och militären borde iaf gå och lägga sig nånstans, helt onödiga grejjer det :))


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?