Äntligen

2008-04-01, 13:33:51 / Kategori: Allmänt
Skriver jag blogg haha, nämen har haft mycket att göra och sen så har inte blogg sidan funkat som ni kanske vet ;p eftersom dom har gjort nånting men jag vet inte vad.

Aja det vart ju idol också, min syster pernilla och jag,emmelie & skånemadde köade över 3 timmar..det var tufft stå ute så länge och när det var så jävla kallt =/ aja men ändå så kom Pernilla vidare !!!!!!! ;) ;) ;) hon är jätte bra på att sjunga seriöst.Ni ska höra henne! :) Haha tillskillnad från en avundsjuk fetto :) du om du läser detta, så kan du faktiskt dra åt hellvette, jag såg allt du skrev med Perra på msn, din fege fan, och duu ! du sjunger jävligt kasst. Hihi.Därför kom du inte vidare, om du inte har förstått det! :D

Jepp, sen igår Måndag..var det dags igen för alla som kom vidare i lördags att träffa hela juryn, för i lördags var bara tjejen med.

Men nu så kom inte Pernilla vidare =( , dom hade sagt att hon sjunger dåligt, men det var för hon var så nervös! för alla vi som hört henne, vet ju att det inte är sant. Aja men sånt är livet! men tjejen i juryn sa att pernilla sjunger bra, men det är bara för att hon vart så nervös som det gick inte nu.

Jep,så kommer vara med på tv också...blää =( .

aja vad har hänt mera då..Kimmo har ju fått en egen lägenhet, jävligt nice..en 2:a..Så i lördags var vi och drack där faktiskt. It was fun!

idag var det också sista dagen vi behöver börja kl. 07.00 på morgonen , härligt !

snart fyller jag också 18, längtarlängtarlängtar..för då är det sommar ;) ;) ;) YEAH. Partypartyveryhardy..aja ett tag kvar, 61 dagar kvar...över en månad.

vad ska man nu skriva om? har typ sagt allt jag kommer på nu va ;D ..Idag blir det bara att dansa och sen om ja inte är för slut så ska jag och frida dra och sola , eller om hon inte nu skulle med leppe. Så fåår seee då..

är på bra humör också idag :D har vart lite irriterad i skolan, men hade inga egna cigg så det vart jobbigt,fast fick ju av frida å madde. Thx girls for the cancer =)

Nånii..nu ska jag läkka in lite pilder..P0ssHÄj

där har vi Peter jidhe och nå folk ..vet icke om jag stava efternamnet rätt =)



Här har vi Pernilla & Emmelie <3
image89

Skånemadde<3 , usch lång väntan vi hade ;/
image90

Pernilla väntar på sin tur ;p

image94

fin & ful
Sen var det nå mongo som klätt sig i en hunddräkt....................................
image96


Aja nu får ni inte se fler bilder...Byebye =)

Jag älskar Jani mest av allt! <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?