Har ändå inget annat för mig just nu så ;p

2008-04-10, 17:40:31 / Kategori: Allmänt
VEM
Vem är i rummet med dej? nobody.
Vem fick du senast sms av? Perra.
 Vem tänker du på nu? hm faktiskt på ingen ;D
Pratade du senast i telefon med?en kärring från haparanda kommun.
 Vems hus var du senast i? mitt.
Sa du senast "jag älskar dej" till? Jani!
 Vem önskar du var med dej nu?JAni!
Vem är din favoritsläkting? hmm, vet inte..så många man inte har kontakt med, men typ marie & jenna =)
VAR
 Var är din telefon? här på mitt skrivbord..
Var är din mamma? i köket.
 Var sover du? antingen i min säng eller janis :)
 Var handlar du mest? coop faktiskt.
Var fick du tag i tröjan du har på dej? bikbok
Vart åkte du senast bil? till bacchus
Var i ditt rum är du? vid datorn
VAD
Vad åt du senast? popcorn
Vad drack du senast?cola
 Vad är det för färg på dina byxor? svart
Var är den närmaste saken som är blå? min musmatta
 Vad har du på fötterna? sockar ;p
Vad är din favorit färg? hallonrosa,svart osvosv.
 Vilken film såg du senast? walk hard
Vad hör du just nu? britney spears-break the ice.
HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter? jadåå ; P
 2. Sovit i en annan säng? jaos
 3. Hånglat på en bio? nope.
4. Hånglat i skogen? jao
 6. Sovit naken?jao
 7. Kört över hastighetsgränsen? jao, med vespa haha ;P
8. Målat om ditt rum? näee
9. Dansat framför en spegel? klart ;D
10. Fått hicka? hahaööh..daah
 11. Dumpat någon? joh
12. Stulit pengar från en kompis? ALDRIG,skulle aldrig falla mig in att göra något sådant, varför skulle jag ens? så fattig är jag inte och så lågt skulle jag aldrig sjunka ;p
 13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? jo..
14. Varit i slagsmål? Yep
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? jo säkert när jag var yngre.
17. Hånglat med en främling? Joh haha.
 18. Älskar eller saknar du någon? Jepp, both! =)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?